Top
 
 
 
 
Contact
Storing?

Servicetarieven

Heeft u een storing of defect aan uw printapparatuur of koffiemachine?
Onze Technische Dienst helpt u graag om dit probleem snel en definitief te verhelpen.

U kunt uw serviceverzoek direct online indienen, zodat uw melding rechtstreeks bij onze Technische Dienst terechtkomt, of contact opnemen met onze klantenservice, die u graag verder helpt.

Na het melden van uw storing of defect neemt onze Technische Dienst zo snel mogelijk contact met u op om het probleem voor u op te lossen. Indien er een mogelijkheid is om dit op afstand te doen, dan denkt onze Service Engineer daar in mee en bespaart u voorrijkosten!

Klik hier voor de complete versie van de servicevoorwaarden.

Onze servicetarieven:

Uurtarief Technische Dienst :
Uurtarief Ondersteuning Documentoplossingen :
Starttarief vanaf 15 minuten

Voorrijkosten bij service op locatie:

€ 79,-
€ 89,-

 

Gemeente Uden:
T/m 45 km vanaf Uden
Vanaf 45 km vanaf Uden
Meer dan 100km vanaf Uden

€ 30,-
€ 50,-
€ 70,-
€ 70,- met € 0,19 toeslag per kilometer

Op de door ons geleverde ad hoc service hanteren we een garantietermijn van 3 maanden op de voorrijkosten, arbeidsloon en onderdelen indien het probleem opnieuw en identiek terugkeert.
Bij afwijking van deze standaard ad hoc service garantietermijn zullen we hier melding van maken op de werkbon die u voor akkoord ondertekend.

Gegevens

Delo BV
Industrielaan 24 5406 XC Uden
Postbus 116 5400 AC Uden
Telefoonnummer 0413-273 055
Fax 0413-274 265
Technische Dienst 0413-728 655
Whatsapp 06-53 30 95 79
E-mailadres info@delo.nl
BTW nummer NL822611272B01
KvK Den Bosch 50.18.49.62
Openingstijden
Ma - Vr 08.00 - 17.30
Zaterdag Op afspraak
Route

Direct contact

WHATSAPP

Stel uw vraag via WhatsApp!
Tel. 06-53 30 95 79.

Chat
Start met chatten
>
Sluiten Sluiten

    Aanhef *

    Voornaam *

    Achternaam *

    Bedrijf *

    Functie *

    Telefoon *

    E-mail *

    Opmerking

    Ik heb het Privacy- en Cookiebeleid gelezen en ga hiermee akkoord.