Om te zorgen dat het bestellen van kantoorartikelen & facilitaire producten een bijzaak voor u is én blijft, staat een team van specialisten dagelijks klaar om het u zo makkelijk mogelijk te maken.
Naast een perfect functionerende online bestelomgeving is ook persoonlijk contact essentieel. Wij kennen onze klanten. Andersom geldt hetzelfde; klanten kennen ons ook! Vertrouwd en persoonlijk contact. Wij verschuilen ons niet achter automatisering, maar laten het ons wel versterken. We sturen u ook niet van het kastje naar de muur; degene die u spreekt, regelt het voor u!
We helpen u graag bij al uw vragen. Of u die telefonisch, per mail, chat, WhatsApp, face-to-face of per fax wilt stellen. Alles is mogelijk! U staat bij ons voorop. Gaat alles dan altijd 100% volgens plan? Nee, dat zou niet reëel zijn. Ook wij maken fouten. Maar we lossen het altijd netjes op, zonder poespas. Zo weet u waar u aan toe bent!
Hoe kunnen we u helpen?
- Ik wil een manco of retouraanvraag melden
- Ik wil een storing melden aan mijn kantoor- of koffiemachine
- Ik wil een afspraak maken met een specialist
- Ik wil advies in de Delo Shop of Showroom
Natuurlijk kunt u ons ook altijd bellen (T: 0413-273055) of mailen (info@delo.nl) met uw vragen!