Top
 
 
 
 
Contact
Storing?

Veelgestelde vragen in verband met

COVID-19 (het coronavirus)

Europa en de rest van de wereld zijn in de ban van het coronavirus (COVID-19). Ook voor Nederland en de landen direct om ons heen gelden inmiddels vergaande maatregelen. Dat betekent dat het virus inmiddels meer raakt dan onze gezondheid alleen: deze pandemie heeft ook grote gevolgen voor het maatschappelijk en economisch verkeer.

De actuele situatie brengt de nodige uitdagingen en dilemma’s met zich mee. Binnen Delo volgen we de ontwikkelingen en de richtlijnen van de overheid op de voet en passen dagelijks waar nodig ons beleid aan. Daarbij is de gezondheid van onze medewerkers en klanten topprioriteit. Daarnaast hebben we de verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat we onze klanten zo goed als mogelijk van dienst blijven.

Op onze website geven we antwoord op de meeste gestelde relevante vragen en de genomen (voorzorgs-)maatregelen.

U kunt ons gewoon bereiken. Onze mensen staan voor u klaar!
• telefonisch: 0413 – 273 055
• per e-mail: info@delo.nl

Welke interne maatregelen heeft Delo genomen om de impact door COVID-19 te minimaliseren?
Naast de landelijke richtlijnen van het RIVM, hebben we bij Delo een aantal extra afspraken gemaakt en richtlijnen opgesteld om de impact zoveel mogelijk te minimaliseren.

CoronaTaskforce
Delo heeft een CoronaTaskforce team samengesteld. Dit team volgt de ontwikkelingen op de voet, overlegt dagelijks en neemt maatregelen indien de situatie daar om vraagt.

In principe werken alle medewerkers vanuit thuis. Bezoeken aan klanten en andere relaties worden in principe vervangen door online bijeenkomsten. Er zijn enkele uitzonderingen:
– onze service- en onderhoudsdienst: zij werken in onze eigen technische dienst en op locatie in overleg met de klant;
– logistiek: zij werken in ons magazijn om alle leveringen te verzorgen;
– winkel: deze is geopend met een wisselende bezetting;
– vitale functies: op elke functie is een beperkt aantal medewerkers op kantoor om de continuïteit te waarborgen.

Voor de mensen die op onze vestiging werken, geldende de volgende preventieve maatregelen:

  • We geven elkaar geen hand en vermijden fysiek contact;
  • Interne overleggen tot een minimum beperken en bij voorkeur digitaal. Overleg in ieder geval nooit met meer dan 5 personen in dezelfde ruimte;
  • Hanteer een gezonde afstand van 1,5 meter van elkaar;
  • Regelmatig handen wassen met zeep en gebruik het aangeboden desinfecteer middel;
  • De kantine is gesloten. Lunchen in kleine groepen op de werkplek of buiten en bewaar minimaal 1,5 meter afstand van elkaar.
  • Trainingen en cursussen worden tot nader order uitgesteld of digitaal verzorgd.
  • Ons pand, inclusief magazijn, wordt dagelijks professioneel extra schoongemaakt met desinfecterende producten.

Bereikbaarheid en contact
Niet op kantoor, wel bereikbaar!
Onze klantenservice en specialisten zijn prima bereikbaar. Helaas kan het voorkomen dat wij op piekmomenten een wat langere wacht- of reactietijd hebben dan u van ons gewend bent. We hopen op uw begrip daarvoor. We stellen alles in het werk om zo goed mogelijk bereikbaar te blijven voor u.

Mochten alle telefoonlijnen bezet zijn, stuur dan een e-mail en wij bellen u zo spoedig mogelijk terug.

U kunt ons gewoon bereiken:
• telefonisch: 0413 – 273 055
• per e-mail: info@delo.nl

Diverse mogelijkheden om contact te leggen met uw contactpersoon
Uw contactpersoon en onze overige (buitendienst)medewerkers staan voor u klaar. Zij zijn zowel telefonisch als per e-mail goed bereikbaar. Zij werken vanuit thuis en kunnen ook via Skype/Teams middels video-conference contact met u leggen, zodat (geplande) bijeenkomsten zoveel mogelijk digitaal door kunnen gaan. We zoeken graag samen met u naar de beste optie.

Onze showroom
Onze showroom is gewoon geopend van maandag tot en met vrijdag van 8.00 uur tot 17.30 uur. Onze medewerkers houden zich aan de maatregelen van het RIVM: gepaste afstand, geen handen schudden of fysiek contact, bij voorkeur geen contante betalingen en regelmatig desinfecteren van handen en balie.

Leveringen en voorraad
Levering en voorraad
De leveringen van uw bestellingen gaan vooralsnog gewoon door. Onze mensen zetten zich in om alle bestellingen zo snel mogelijk te verwerken. Wij hebben verschillende maatregelen getroffen, waaronder het verhogen van de voorraden, om de continuïteit zo goed als mogelijk te kunnen waarborgen.
Nagenoeg alle artikelen zijn vooralsnog goed uit voorraad leverbaar.
Voor de volgende artikelen gelden momenteel leverproblemen:
– mondkapjes / adembescherming
– desinfectiegel
– handzeep

Effecten op lange termijn
Op korte – en middellange termijn verwachten wij geen problemen met leveringen en voorraad; anders dan voor de hierboven genoemde productgroepen en gebaseerd op een normaal te verwachten vraag. Op langere termijn is dat moeilijk in te schatten. Dat heeft in enkele gevallen te maken met een enorme vraag naar bepaalde producten, in andere gevallen met gesloten productiefaciliteiten bij fabrikanten of transport/import beperkingen.

Onze leveranciers en fabrikanten zijn gevestigd over de hele wereld en het is nog niet helder hoe het virus zijn impact heeft in de verschillende landen en gebieden. Als hierin iets verandert of we hebben meer informatie die voor u van belang is, dan brengen we u hiervan op de hoogte. Dit doen wij zoveel mogelijk specifiek en gericht per klant.

Gegevens

Delo BV
Industrielaan 24 5406 XC Uden
Postbus 116 5400 AC Uden
Telefoonnummer 0413-273 055
Fax 0413-274 265
Technische Dienst 0413-728 655
Whatsapp 06-53 30 95 79
E-mailadres info@delo.nl
BTW nummer NL822611272B01
KvK Den Bosch 50.18.49.62
Openingstijden
Ma - Vr 08.00 - 17.30
Zaterdag Op afspraak
Route

Direct contact

WHATSAPP

Stel uw vraag via WhatsApp!
Tel. 06-53 30 95 79.

Chat
Start met chatten
>
Sluiten Sluiten

    Aanhef *

    Voornaam *

    Achternaam *

    Bedrijf *

    Functie *

    Telefoon *

    E-mail *

    Opmerking

    Ik heb het Privacy- en Cookiebeleid gelezen en ga hiermee akkoord.