Retour aanvraag

Klanten aan het woord

  • Raaijmakers Bronbemaling
    Robert Raaijmakers: ‘Natuurlijk vergelijk je voor een nieuwe inrichting verschillende aanbieders. Delo kwam qua prijs-kwaliteit verhouding het beste uit de bus, en door de positieve ervaring uit het verleden was de keuze zo gemaakt.’ lees verder
  • Modine Uden
    ‘Delo is een bekende naam in deze regio.', vertelt de Inkoper van Modine. ‘We hadden nieuwe copiers nodig en na een goed gesprek zijn we het traject met Delo gestart.’ lees verder

Melden manco en retouraanvraag

Ontbrak er een artikel in uw bestelling? Bent u niet tevreden over uw geleverde artikel, of is er een andere reden waarom u het artikel graag naar ons wilt terug sturen? Dit lossen we voor u op!

Manco
Ontbreekt er een artikel in uw bestelling, welke als geleverd op uw pakbon staat? Dan is er mogelijk iets mis gegaan bij het verwerken van uw bestelling. Meld het ontbrekende artikel binnen 5 werkdagen bij ons aan zodat we het probleem direct voor u kunnen oplossen!

Retouraanvraag
U kunt artikelen, indien de verpakking niet geopend is, binnen 30 dagen na ontvangst retourneren. Vul daarvoor onderstaande formulier in. Na het ontvangen van uw ingevulde formulier zullen we u zo spoedig mogelijk informeren over de afhandeling van uw aanvraag. 
Houdt u er rekening mee dat we, vanaf 1 januari 2018, genoodzaakt zijn € 5,- aan retournamekosten in rekening te brengen per artikelnummer dat u retour wilt sturen.

Mocht u meerdere artikelen of de complete order willen retourneren, dan kunt u dit aangeven bij 'opmerkingen'.


* Deze velden moeten verplicht ingevuld worden voor een snelle, correcte afwikkeling.

Bekijk hier ons Privacy- en Cookiebeleid en hier onze Algemene Voorwaarden.

Onze website maakt gebruik van cookies. Waarom? Klik HIER voor meer informatie en instellingen. Cookies accepteren.