Klanten aan het woord

  • Meeùs Verzekeringen | Hypotheken | Pensioenen
    Goed voor het milieu én onze portemonnee. ‘Sinds onze overstap naar Delo, werken we met veelal ‘groene’ kantoorartikelen. Goed advies in ons assortiment heeft zelfs gezorgd voor kostenbesparing! Daarnaast is Delo gekoppeld aan ons online bestelsysteem, waardoor al onze landelijke vestigingen snel en gemakkelijk toegang hebben tot een compleet assortiment kantoorartikelen. Door mee te denken tot op administratief niveau, en daarmee besparingen te realiseren, onderscheidt Delo zich écht. lees verder
  • Tennant Company
    Eén schakel, alles geregeld. ‘Eén schakel en aanspreekpunt voor al onze kantoorzaken; voor ons is dat echt functioneel. Kantoormeubilair, -machines en -artikelen worden snel en flexibel geleverd, ongeacht de omvang. Behalve dat Delo letterlijk bij ons ‘om de hoek’ zit, handelen ze ook op die manier; snel en daadkrachtig!’ lees verder

Rabobank Uden-Veghel

Frans Vonk: ‘De keuze voor aanschaf nieuwe bureaustoelen was gemakkelijk. Delo kwam daar heel gunstig uit. De prijzen waren marktconform en Delo bood vele extra’s, zoals het geven van stoelinstructies en het afvoeren van oude meubels.’

Frans Vonk bezocht de ‘Zit-experience’ van Delo, een evenement waarbij bezoekers stoelen konden testen. Frans testte daar een stoel die een adviseur van Delo aanraadde. ‘Ik ging zitten, en hij zat meteen goed. De stoel stond ook nog eens bovenaan de lijst van de VHP-normering, wat belangrijk was voor ons.’ De juiste stoel was gevonden, en Delo kwam snel op gesprek om de deal rond te maken. ‘Het was een win-win situatie voor de Rabobank en voor Delo’, aldus Frans. 

 

Delo heeft alle stoelen binnen één ochtend vervangen. ’s Middags werd er meteen een stoelinstructie gegeven. ‘Dat werd als heel positief ervaren, mensen vinden het fijn om van een expert te horen hoe ze het beste kunnen zitten. Iedereen wil rug- en nekklachten voorkomen’, vertelt Frans. 

Delo heeft daarna gezorgd voor de afvoer van de honderd oude stoelen, zodat de Rabobank daar geen zorgen meer aan had en zodat ze op een milieuvriendelijke manier werden gerecycled.

Frans: ‘De samenwerking met Delo hebben we als heel positief ervaren. Afspraken werden goed nagekomen en alles verliep soepel. En daarbij kwam ook nog de extra service, zoals de persoonlijke stoelinstructies en het afvoeren van de oude stoelen. En het belangrijkste: ik heb sindsdien geen klachten meer gehad over de stoelen!’ Hiermee besteedt de Rabobank aandacht aan ergonomie met het gevolg: minder ziekteverzuim en tevreden medewerkers.

Onze website maakt gebruik van cookies. Waarom? Klik HIER voor meer informatie en instellingen. Cookies accepteren.