Klanten aan het woord

  • Raaijmakers Bronbemaling
    Robert Raaijmakers: ‘Natuurlijk vergelijk je voor een nieuwe inrichting verschillende aanbieders. Delo kwam qua prijs-kwaliteit verhouding het beste uit de bus, en door de positieve ervaring uit het verleden was de keuze zo gemaakt.’ lees verder
  • Interzorg Thuiszorg
    Art Lemkens: ‘Wij zijn al jaren erg tevreden over Delo. Delo denkt met ons mee. Ze zijn er niet op uit om zoveel mogelijk te verkopen, maar om ons verder te helpen. Delo komt met transparante en eerlijke oplossingen.’ lees verder

Rabobank Uden-Veghel

Frans Vonk: ‘De keuze voor aanschaf nieuwe bureaustoelen was gemakkelijk. Delo kwam daar heel gunstig uit. De prijzen waren marktconform en Delo bood vele extra’s, zoals het geven van stoelinstructies en het afvoeren van oude meubels.’

Frans Vonk bezocht de ‘Zit-experience’ van Delo, een evenement waarbij bezoekers stoelen konden testen. Frans testte daar een stoel die een adviseur van Delo aanraadde. ‘Ik ging zitten, en hij zat meteen goed. De stoel stond ook nog eens bovenaan de lijst van de VHP-normering, wat belangrijk was voor ons.’ De juiste stoel was gevonden, en Delo kwam snel op gesprek om de deal rond te maken. ‘Het was een win-win situatie voor de Rabobank en voor Delo’, aldus Frans. 

 

Delo heeft alle stoelen binnen één ochtend vervangen. ’s Middags werd er meteen een stoelinstructie gegeven. ‘Dat werd als heel positief ervaren, mensen vinden het fijn om van een expert te horen hoe ze het beste kunnen zitten. Iedereen wil rug- en nekklachten voorkomen’, vertelt Frans. 

Delo heeft daarna gezorgd voor de afvoer van de honderd oude stoelen, zodat de Rabobank daar geen zorgen meer aan had en zodat ze op een milieuvriendelijke manier werden gerecycled.

Frans: ‘De samenwerking met Delo hebben we als heel positief ervaren. Afspraken werden goed nagekomen en alles verliep soepel. En daarbij kwam ook nog de extra service, zoals de persoonlijke stoelinstructies en het afvoeren van de oude stoelen. En het belangrijkste: ik heb sindsdien geen klachten meer gehad over de stoelen!’ Hiermee besteedt de Rabobank aandacht aan ergonomie met het gevolg: minder ziekteverzuim en tevreden medewerkers.

Onze website maakt gebruik van cookies. Waarom? Klik HIER voor meer informatie en instellingen. Cookies accepteren.