Klanten aan het woord

  • Bakkerij Bacu
    Komt voor de bakker. ‘Al vele jaren verzorgt Delo naar volle tevredenheid onze kantoormachines. De machines kunnen optimaal worden gebruikt, mede door de goede uitleg. Deze échte, “ouderwetse” service is voor ons een groot pluspunt. Zo ook de eigen Delo Servicedienst: niets is vervelender dan een weigerende kopieermachine, aangezien dit altijd op de meest onmogelijke momenten gebeurt. Delo zorgt er echter voor, dat problemen binnen no-time verholpen zijn! lees verder
  • Vinci Facilities
    No-nonsense oplossingen. ‘Via onze relatie met Wiltec kwamen we in contact met Delo, waarna we daar al snel al onze kantoorartikelen zijn gaan bestellen. Het is prettig werken met een partij die de Brabantse ‘nononsense’ aanpak uitstraalt en ook echt naleeft! Sommige dingen moet je niet groter maken dan ze zijn. Dit is ook reden geweest om onze kopieer en printbehoeftes door Delo te laten verzorgen.' lees verder

Interzorg Thuiszorg

Art Lemkens: ‘Wij zijn al jaren erg tevreden over Delo. Delo denkt met ons mee. Ze zijn er niet op uit om zoveel mogelijk te verkopen, maar om ons verder te helpen. Delo komt met transparante en eerlijke oplossingen.’

Interzorg Thuiszorg houdt zich bezig met het verzorgen en verplegen van mensen. Zij bieden maatwerk aan hun klanten. En datzelfde verwachten ze van hun leveranciers. Daarom is Interzorg Thuiszorg klant bij Delo.
Interzorg Thuiszorg groeit en daardoor zijn de afdrukvolumes gestegen en de wensen veranderd. Door actief mee te denken heeft Delo de bestaande machines voortijdig vervangen.

 

 

De nieuwe apparatuur met hogere capaciteit en optimale functionaliteit, leverde direct een besparing op. Art: ‘Wij moeten onze uitgaven aan de maatschappij verantwoorden. Daarom was deze oplossing perfect. En de kwaliteit ging er ook nog op vooruit.‘

Door de groei had Interzorg Thuiszorg meer werkplekken nodig. Delo heeft de complete herinrichting verzorgd, waardoor  in dezelfde ruimte nu meer mensen kunnen werken. Art Lemkens, directeur Bedrijfsvoering: ‘Wij zijn al jaren erg tevreden over Delo. Wij formuleren onze behoefte, en Delo denkt met ons mee. Ze zijn er niet op uit om zoveel mogelijk te verkopen, maar om ons echt verder te helpen. En dat is een fijn gevoel. Delo komt met transparante en eerlijke oplossingen.’

Delo blijft betrokken en heeft regelmatig contact met Interzorg. Zo kunnen wensen en behoeften op tijd gesignaleerd worden. ‘Kopieermachines en papier kan iedereen verkopen’, aldus Art, ‘Delo onderscheidt zich met de service en alle extra’s erom heen!’.

Onze website maakt gebruik van cookies. Waarom? Klik HIER voor meer informatie en instellingen. Cookies accepteren.