Klanten aan het woord

  • Area Wonen
    Alle zorg uit handen. ‘Door de goede samenwerking tussen Delo en onze binnenhuisarchitect, hebben wij totaal geen omkijken gehad naar de inrichting van ons nieuwe pand. Ook na oplevering van het meubilair is er uitstekende service geleverd met meerdere (uitgebreide) zitinstructies en het adviseren en aanbrengen van bijvoorbeeld kabelmanagement.’ lees verder
  • Rabobank Uden-Veghel
    Frans Vonk: ‘De keuze voor aanschaf nieuwe bureaustoelen was gemakkelijk. Delo kwam daar heel gunstig uit. De prijzen waren marktconform en Delo bood vele extra’s, zoals het geven van stoelinstructies en het afvoeren van oude meubels.’ lees verder

Ball Packaging Oss

Jeroen Sas: ‘Bij Delo kunnen we precies bestellen wat we nodig hadden. De prijs was prima en de extra service zoals voorraadbeheer was doorslaggevend. We hoeven Delo maar te bellen en het wordt geregeld’.

Ball Packaging heeft het voorraadbeheer van artikelen uit handen gegeven: hier hebben ze geen omkijken meer naar. Jeroen vertelt: ‘Een medewerker van Delo komt één keer in de twee weken de voorraad aanvullen. Nu hoef ik zelf de voorraad niet meer te inventariseren, bij te bestellen en de levering op te ruimen. Ook bestel ik zo nooit meer teveel. Handig!’

Verder heeft Delo machines, computers en schermen geleverd. Daarbij hebben ze ook alle zorgen uit handen genomen. ‘Delo heeft gezorgd dat het allemaal netjes opgehangen en neergezet werd, ze hebben zelfs de bekabeling weggewerkt. Wij werken met weinig mensen voor een groot bedrijf, en hebben geen tijd om ons bezig te houden met kantoorartikelen. Wij moeten ons concentreren op ons eigen werk. Als we een pen nodig hebben of een schrijfblok, dan moet het er gewoon zijn. Daarin kunnen we vertrouwen op Delo.’ 

 

 

Onze website maakt gebruik van cookies. Waarom? Klik HIER voor meer informatie en instellingen. Cookies accepteren.