Klanten aan het woord

  • Area Wonen
    Alle zorg uit handen. ‘Door de goede samenwerking tussen Delo en onze binnenhuisarchitect, hebben wij totaal geen omkijken gehad naar de inrichting van ons nieuwe pand. Ook na oplevering van het meubilair is er uitstekende service geleverd met meerdere (uitgebreide) zitinstructies en het adviseren en aanbrengen van bijvoorbeeld kabelmanagement.’ lees verder
  • Modine Uden
    ‘Delo is een bekende naam in deze regio.', vertelt de Inkoper van Modine. ‘We hadden nieuwe copiers nodig en na een goed gesprek zijn we het traject met Delo gestart.’ lees verder

Delo de ‘Beste Kantoorvakhandel van Nederland 2017’

Op 11 oktober is Delo, onderdeel van de Wiltec Groep, tijdens de jaarlijkse Office Awards uitreikingen in de Amsterdam Arena, uitgeroepen tot beste Kantoorvakhandel van Nederland 2017 in de categorie zakelijke markt. Een professionele vakjury bestaande uit afgevaardigden uit de branche en Novaka, de Nederlandse vereniging voor de Kantoorvakhandel, hebben geoordeeld dat Delo deze prestigieuze award mee naar huis mocht nemen.

Volgens het juryrapport zijn met name de duidelijke toekomstvisie, het ruime assortiment dat verder gaat dan kantoorartikelen, een gemotiveerd team en de uitmuntende service afdeling van doorslaggevend belang geweest tijdens de beoordeling. Dat samen met het getoonde ondernemerschap waarbij zelfs tijdens de crisis de nek uit is gestoken en ingezet is op investeringen en overnames is tezamen reden dat de award mee naar Uden is gegaan.

Directeur Haro den Tuinder is dan ook in zijn nopjes met deze uitverkiezing. “Het is altijd fijn van anderen te horen dat we op de goede weg zijn. Maar wat ik nog belangrijker vind is dat dit tot stand komt door onze langdurige samenwerking met, en het vertrouwen dat we krijgen van onze klanten en leveranciers. Dit in combinatie met ons enthousiaste team zorgen voor de winning mood!” 

De onderscheiding ‘Beste Kantoorvakhandel van Nederland 2017’ motiveert Delo nog extra om door te gaan op het ingeslagen pad; klanten alsmaar beter ondersteunen in hun dagelijkse werkzaamheden. Den Tuinder: “ik zie nog veel uitdagingen en kansen die onze toegevoegde waarde voor onze klant verhogen, daar blijven we hard aan werken!”. 

Onze website maakt gebruik van cookies. Waarom? Klik HIER voor meer informatie en instellingen. Cookies accepteren.