Kantoorartikelen

Klanten aan het woord

  • Meeùs Verzekeringen | Hypotheken | Pensioenen
    Goed voor het milieu én onze portemonnee. ‘Sinds onze overstap naar Delo, werken we met veelal ‘groene’ kantoorartikelen. Goed advies in ons assortiment heeft zelfs gezorgd voor kostenbesparing! Daarnaast is Delo gekoppeld aan ons online bestelsysteem, waardoor al onze landelijke vestigingen snel en gemakkelijk toegang hebben tot een compleet assortiment kantoorartikelen. Door mee te denken tot op administratief niveau, en daarmee besparingen te realiseren, onderscheidt Delo zich écht. lees verder
  • Vinci Facilities
    No-nonsense oplossingen. ‘Via onze relatie met Wiltec kwamen we in contact met Delo, waarna we daar al snel al onze kantoorartikelen zijn gaan bestellen. Het is prettig werken met een partij die de Brabantse ‘nononsense’ aanpak uitstraalt en ook echt naleeft! Sommige dingen moet je niet groter maken dan ze zijn. Dit is ook reden geweest om onze kopieer en printbehoeftes door Delo te laten verzorgen.' lees verder

Kantoorartikelen: al uw zorgen uit handen

Kantoorartikelen heeft u dagelijks nodig. Het bestellen van kantoorartikelen is een klus die vaak terugkomt en dus regelmatig tijd kost. Tijd, die u liever ergens anders aan besteedt. Daarom maakt Delo het u zo gemakkelijk mogelijk.  Delo biedt een uitgebreid assortiment kantoorartikelen, neemt desgewenst het voorraadbeheer uit handen en helpt u met besparen. Bestel hier uw kantoorartikelen online!

  

Stappenplan

Delo werkt heel eenvoudig en duidelijk. We volgen samen met u 5 stappen.
> Lees verder

 

1. Kennismaken 
We komen naar u toe, of u bent van harte welkom in onze showroom. Na een kennismaking, legt u alle wensen op tafel. Wij brengen deze in kaart en we introduceren Delo.

2. Advies en offerte 
Het deskundig personeel van Delo adviseert u graag. Delo neemt het verbruik van kantoorartikelen binnen uw bedrijf onder de loep en komt met een aanbod op maat.

3. Besparen 
Als het verbruik in kaart is gebracht, blijkt al vaak dat u direct kunt besparen. Zo heeft u misschien wel teveel voorraad of kostbare merken. Dat kost geld. Delo selecteert uitsluitend producten met  een goede prijs/kwaliteit-verhouding: producten gaan langer mee en zijn scherp geprijsd. Dat is dubbele winst.

4. Organiseren en leveren
Delo zorgt voor een webshop op maat, of richt zelfs bij u een kast in met kantoorartikelen. Daarnaast zit Delo dichtbij. Heeft u iets nodig? Wij zorgen dat u het snel in huis heeft. Vandaag besteld, is vaak al morgen geleverd! En uw eigen werk, kan gewoon doorgaan.

5. Verbeteren 
Verbeteren is een continu proces. Onze adviseur houdt contact met u en blijft proactief zoeken naar mogelijkheden voor verbetering en besparing. Verandert uw behoefte? Dan veranderen wij met u mee!

Eenvoudig bestellen

Kantoorartikelen bestellen bij Delo is heel eenvoudig en levering is altijd snel en uit voorraad. Vandaag besteld, is morgen in huis! U heeft keuze uit verschillende mogelijkheden.
> Lees verder

  • Bestel telefonisch, per fax, per e-mail of per post uw artikelen. Kunt u een product niet vinden? Wij helpen u graag!
  • Wij maken graag een account voor u aan in onze webshop. Zo kunt u gemakkelijk zoeken en direct bestellen wat u nodig heeft. Natuurlijk ziet u direct uw prijzen.
  • Delo richt bij u op locatie ook graag een complete kast of ruimte in, met alle benodigde kantoorartikelen. Natuurlijk houden wij de voorraad voor u bij en vullen wij aan wanneer nodig. Zo grijpt u niet meer mis en heeft u géén omkijken naar het bestellen van kantoorartikelen.
  • Voor advies komt onze vertegenwoordiger graag bij u op bezoek, of bent u van harte welkom in onze showroom en winkel. De koffie staat altijd klaar!

Milieubewust en duurzaam ondernemen?

Bekijk de speciale Delo Groene Catalogus!

Onze website maakt gebruik van cookies. Waarom? Klik HIER voor meer informatie en instellingen. Cookies accepteren.