Top
 
 
 
 
Contact
Storing?

Terug naar kantoor

Hygiëne en omgangsvormen op werkvloer anders na corona
Nu corona steeds meer onder controle lijkt te komen, wordt ons werk- en privéleven weer ‘normaler’. De maatregelen naar aanleiding van de wereldwijde pandemie hebben echter voor een blijvende verandering gezorgd in hygiëne en omgangsvormen op kantoor. Van diverse maatregelen zien medewerkers nog altijd de voordelen in.

Veranderingen op kantoor
Uit onderzoek van Kantar blijkt dat meer dan de helft (58%) van het kantoorpersoneel in Nederland denkt dat niet alles weer wordt zoals het was voor de coronapandemie. Slechts 22 procent van de ondervraagden denkt dat alles weer wordt zoals het was. Een meerderheid (58%) is het daar niet mee eens. Zo wil 67 procent meer op hygiëne blijven letten dan voorheen. Ruim driekwart van de werknemers (77%) verwacht van de werkgever extra schoonmaakrondes om de hygiëne te waarborgen. 64 procent hoopt dat de werkgever soepeler blijft omgaan met thuiswerken. Toch zijn de meningen verdeeld over blijven thuiswerken. 36 procent blijft liever thuiswerken ook als we weer naar kantoor mogen, 37% liever niet. De helft van de medewerkers laat afspraken met derden liever online verlopen, ook wanneer werken op kantoor weer mag. Nederlanders verwachten een grote verantwoordelijkheid van hun collega’s. Liefst 81 procent vindt dat een collega zelf het initiatief moet nemen om thuis te werken of zich ziek te melden bij verkoudheid. 61 procent vindt dat de werkgever een medewerker dan naar huis moet sturen.

Hand geven
Ook in het sociale leven verwacht men andere omgangsvormen om goede hygiëne te waarborgen. Zo verwacht meer dan de helft van werkend Nederland terughoudend te blijven met een hand geven of drie zoenen (62%), ook na de versoepelingen van de RIVM-maatregelen. De populairste begroetingsalternatieven zijn zwaaien/hand opsteken (35%), knikken (24%) en de yoga/Namasté groet (14%).

In totaal namen 1165 mensen deel aan het onderzoek.

Veilig & efficiënt werken in de 1,5-meter-economie
Delo is al jaren gespecialiseerd in veilig, efficiënt en comfortabel werken en heeft nu een full service concept ontwikkeld waarmee bedrijven zich toekomstbestendig maken in de 1,5-meter-economie. De combinatie van expertise, hoogwaardige producten en een flexibele dienstverlening zorgen ervoor dat bedrijven, winkels, zorginstellingen en scholen ook in de 1,5-meter-maatschappij zo goed mogelijk hun werk kunnen blijven doen. Na een grondige inventarisatie wordt uw werkomgeving veilig en efficiënt voor uw medewerkers en bezoekers ingericht, volledig conform de laatste richtlijnen. Totale ontzorging!

Bekijk het complete assortiment corona preventieartikelen én het 3 stappen-plan in de online brochure. Zo blijven u en uw medewerkers veilig en goed beschermt aan het werk.

Heeft u vragen of wenst u advies over het inrichten van uw bedrijf, winkel of onderneming. neem contact met ons op. U kunt ons gewoon bereiken. Onze mensen staan voor u klaar!

Gegevens

Delo BV
Industrielaan 24 5406 XC Uden
Postbus 116 5400 AC Uden
Telefoonnummer 0413-273 055
Fax 0413-274 265
Technische Dienst 0413-728 655
Whatsapp 06-53 30 95 79
E-mailadres info@delo.nl
BTW nummer NL822611272B01
KvK Den Bosch 50.18.49.62
Openingstijden
Ma - Vr 08.00 - 17.30
Zaterdag Op afspraak
Route

Direct contact

WHATSAPP

Stel uw vraag via WhatsApp!
Tel. 06-53 30 95 79.

Chat
Start met chatten
>
Sluiten Sluiten

    Aanhef *

    Voornaam *

    Achternaam *

    Bedrijf *

    Functie *

    Telefoon *

    E-mail *

    Opmerking

    Ik heb het Privacy- en Cookiebeleid gelezen en ga hiermee akkoord.