Europa en de rest van de wereld zijn in de ban van het coronavirus (COVID-19). Ook voor Nederland en de landen direct om ons heen gelden inmiddels vergaande maatregelen. Dat betekent dat het het virus inmiddels meer raakt dan onze gezondheid alleen: deze pandemie heeft ook grote gevolgen voor het maatschappelijk en economisch verkeer.
De actuele situatie brengt de nodige uitdagingen en dilemma’s met zich mee. Binnen Delo volgen we de ontwikkelingen en de richtlijnen van de overheid op de voet en passen dagelijks waar nodig ons beleid aan. Daarbij is de gezondheid van onze collega’s en klanten topprioriteit. Daarnaast hebben we de verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat we onze klanten zo goed als mogelijk van dienst blijven.
Concreet betekent dat het volgende voor onze dienstverlening:
- Een groot deel van onze kantoormedewerkers werkt thuis. In principe zijn onze klantenservice en specialisten op die manier prima bereikbaar. Helaas kan het hierdoor voorkomen dat wij op piekmomenten telefonisch minder goed bereikbaar zijn dan u van ons gewend bent. We hopen op uw begrip daarvoor.
- De leveringen van uw bestellingen gaan vooralsnog gewoon door. Onze logistieke mensen zetten zich in om alle bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en nagenoeg alle artikelen (m.u.v. hygiëne artikelen) zijn vooralsnog uit voorraad leverbaar. Wij hebben verschillende maatregelen getroffen om de continuïteit zo goed als mogelijk te kunnen waarborgen.
- Uw contactpersoon en onze overige (buitendienst) medewerkers staan voor u klaar. Zij zijn zowel telefonisch als per e-mail goed bereikbaar. Zij werken veelal vanuit huis en kunnen ook via Skype/Teams middels video-conference contact met u leggen, zodat (geplande) bijeenkomsten zoveel mogelijk digitaal door kunnen gaan.
Heeft u vragen of opmerkingen?
U kunt ons het beste bereiken:
– telefonisch: 0413 – 27 30 55
– per e-mail: info@delo.nl
– chat: www.delo.nl