Klanten aan het woord

  • Raaijmakers Bronbemaling
    Robert Raaijmakers: ‘Natuurlijk vergelijk je voor een nieuwe inrichting verschillende aanbieders. Delo kwam qua prijs-kwaliteit verhouding het beste uit de bus, en door de positieve ervaring uit het verleden was de keuze zo gemaakt.’ lees verder
  • Interzorg Thuiszorg
    Art Lemkens: ‘Wij zijn al jaren erg tevreden over Delo. Delo denkt met ons mee. Ze zijn er niet op uit om zoveel mogelijk te verkopen, maar om ons verder te helpen. Delo komt met transparante en eerlijke oplossingen.’ lees verder

Modine Uden

‘Delo is een bekende naam in deze regio.', vertelt de Inkoper van Modine. ‘We hadden nieuwe copiers nodig en na een goed gesprek zijn we het traject met Delo gestart.’

Modine in Uden werkt met vier verschillende copiers, waarvan er drie exact hetzelfde werken en één op maat is ingesteld. De inkoper van Modine vertelt: ‘Het advies van Delo was prima en de copiers werden snel geleverd.

Wat erg fijn werkt, is dat Delo onze gegevens online in kan zien en automatisch signalen krijgt. Bijvoorbeeld wanneer de toners bijna op zijn of wanneer onderhoud nodig is. Zo hebben wij geen omkijken meer naar het doorgeven van tellerstanden, plant Delo het onderhoud zelf in en worden toners automatisch op tijd geleverd. Dit scheelt ons behoorlijk wat tijd en we hebben geen voorraad toners meer nodig. Delo registreert ook hoeveel prints we maken. Mochten we meer of minder printen dan vooraf ingeschat, dan komt Delo met een aangepast aanbod zodat we altijd de goedkoopste oplossing hebben. Een oplossing op maat.’

De inkoper van Modine sluit af met: ‘Delo zit dichtbij en is goed bereikbaar. De nazorg is goed geregeld. Als we bellen met een vraag, staan ze meteen op de stoep om zaken uit te leggen of op te lossen. Erg handig!’

 

Onze website maakt gebruik van cookies. Waarom? Klik HIER voor meer informatie en instellingen. Cookies accepteren.