Klanten aan het woord

  • Gemeente Mill
    Tonnie van Doorn: ‘De adviseurs van Delo hebben veel expertise in huis en ze denken mee in oplossingen. Meer dan je zou mogen verwachten.' lees verder
  • Bakkerij Bacu
    Komt voor de bakker. ‘Al vele jaren verzorgt Delo naar volle tevredenheid onze kantoormachines. De machines kunnen optimaal worden gebruikt, mede door de goede uitleg. Deze échte, “ouderwetse” service is voor ons een groot pluspunt. Zo ook de eigen Delo Servicedienst: niets is vervelender dan een weigerende kopieermachine, aangezien dit altijd op de meest onmogelijke momenten gebeurt. Delo zorgt er echter voor, dat problemen binnen no-time verholpen zijn! lees verder

Delo de ‘Beste Kantoorvakhandel van Nederland 2017’

Op 11 oktober is Delo, onderdeel van de Wiltec Groep, tijdens de jaarlijkse Office Awards uitreikingen in de Amsterdam Arena, uitgeroepen tot beste Kantoorvakhandel van Nederland 2017 in de categorie zakelijke markt. Een professionele vakjury bestaande uit afgevaardigden uit de branche en Novaka, de Nederlandse vereniging voor de Kantoorvakhandel, hebben geoordeeld dat Delo deze prestigieuze award mee naar huis mocht nemen.

Volgens het juryrapport zijn met name de duidelijke toekomstvisie, het ruime assortiment dat verder gaat dan kantoorartikelen, een gemotiveerd team en de uitmuntende service afdeling van doorslaggevend belang geweest tijdens de beoordeling. Dat samen met het getoonde ondernemerschap waarbij zelfs tijdens de crisis de nek uit is gestoken en ingezet is op investeringen en overnames is tezamen reden dat de award mee naar Uden is gegaan.

Directeur Haro den Tuinder is dan ook in zijn nopjes met deze uitverkiezing. “Het is altijd fijn van anderen te horen dat we op de goede weg zijn. Maar wat ik nog belangrijker vind is dat dit tot stand komt door onze langdurige samenwerking met, en het vertrouwen dat we krijgen van onze klanten en leveranciers. Dit in combinatie met ons enthousiaste team zorgen voor de winning mood!” 

De onderscheiding ‘Beste Kantoorvakhandel van Nederland 2017’ motiveert Delo nog extra om door te gaan op het ingeslagen pad; klanten alsmaar beter ondersteunen in hun dagelijkse werkzaamheden. Den Tuinder: “ik zie nog veel uitdagingen en kansen die onze toegevoegde waarde voor onze klant verhogen, daar blijven we hard aan werken!”. 

Onze website maakt gebruik van cookies. Waarom? Klik HIER voor meer informatie en instellingen. Cookies accepteren.